مراقبت از پوست

معرفی بهترین ژل شستشوی بانوان

معرفی بهترین ژل شستشوی بانوان

پس از گذشت چند دهه و با معرفی ژل شستشوی بانوان، بخش زیادی از تصورات اشتباه پیرامون شستشوی ناحیه تناسلی به فراموش سپرده شده‌اند. اکنون محصولات بهداشتی بانوان مارکت عظیمی را تشکیل داده‌اند و بانوان بیش از پیش به سلامت حساس‌ترین نقطه بدن خود اهمیت می‌دهند.

مرور محصولات بهداشتی و شستشوی بانوان بیانگر قدم‌های بزرگی در تولید لوازم بهداشتی منحصر به فرد بانوان است. مثل صابون‌های تخصصی شستشوی نواحی تناسلی و از همه مهم‌تر ژل بهداشتی بانوان که با رویکرد بیوشیمیایی خاصی تولید می‌شوند. بانوان هم بیش از گذشته به این مسئله اهمیت می‌دهند و فرهنگ استفاده از این محصولات خاص به خوبی جا افتاده است.

ژل های بهداشتی به دلیل مصرف در ناحیه حساس و آسیب پذیر تناسلی باید توسط برندی استاندارد و متخصص تولید شوند. شناخت این برندها امری زمانبر و پرچالش است. اما نقد امروز با معرفی برترین و بهترین ژل شستشوی بانوان این مسیر را ساده‌تر می‌کند.

فواید استفاده از ژل بهداشتی بانوان

pH  واژن تاثیر بسیار مهمی‌در سلامت ناحیه تناسلی دارد. ژل بهداشتی بانوان با حفظ pH طبیعی واژن توسط لاکتیک اسید، توانایی سیستم دفاعی واژن را افزایش می‌دهد. این محصولات دارای خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی هستند و از ایجاد عفونت، خارش، بوی بد و مشکلات مربوط به واژن جلوگیری می‌کند. این ژل‌ها برای شستشوی ناحیه تناسلی زنان طراحی شده‌اند و دارای خاصیت پاک‌کنندگی هستند. توصیه می‌شود زنان باردار نیز با مشورت پزشک خود از ژل بهداشتی بانوان در بارداری استفاده کنند.

خصوصیات بهترین ژل بهداشتی بانوان چیست؟

اولین خصوصیت یک شوینده بهداشتی بانوان خوب این است که باید pH متناسب با سن و شرایط جسمی‌فرد داشته باشد. خانم‌ها در هر سن و موقعیتی که هستند دارای PH متفاوتی در ناحیه تناسلی خود هستند. pH ناحیه تناسلی در دوشیزگان pH =5.5، در خانمهای متاهل pH=4.5 و در خانمهای یائسه pH=6.8 می‌باشد.

بنابراین لازم است ژل بهداشتی بانوان در گروه‌های مختلف افراد متفاوت تولید و ارائه شود. ژل بهداشتی بانوان متاهل جوان با ژل بهداشتی بانوان یائسه می‌بایست متفاوت فرموله شود.

دوم اینکه یک ژل بهداشتی بانوان خوب نباید در ناحیه تناسلی ایجاد خشکی کند. خشک بودن ناحیه تناسلی آزار دهنده است و مشکلاتی به وجود خواهد آورد. به این منظور از ترکیبات رطوبت‌رسان در این محصولات استفاده می‌شود. درست است که یک ژل بهداشتی بانوان باید از قدرت پاک‌کنندگی خوبی برخوردار باشد اما نباید هم به گونه‌ای باشد که رطوبت ناحیه تناسلی را کامل از بین ببرد.

یک ژل بهداشتی بانوان خوب نباید دارای اسانس زیاد باشد. اگر این نوع محصولات اسانس زیادی داشته باشند، ممکن است باعث حساسیت در ناحیه تناسلی شوند. بدون شک از یک ژل بهداشتی بانوان انتظار داریم تا بوی مطلوبی داشته باشد اما باید دقت کنیم که عطر حاصل شده از آن نباید بیشتر از حد مجاز باشد.

آشنایی با تعدادی از بهترین ژل شستشوی بانوان

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn 8 

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ «Gyn-Phy»  یکی از محصولات بسیار خوب برای بهداشت این ناحیه است. در واقع این ژل پاک کننده‌ی بهداشتی، مخصوص استفاده روزانه بانوان در تمام سنین و حتی دختران بالای 4 سال است. این ژل، حاوی عوامل پاک کننده ملایم و خوشبو، مناسب ناحیه ژنیتال است. این ژل، بدون ایجاد خشکی و سوزش، ناحیه را تمیز و در برابر باکتری‌ها و قارچ‌ها ایمن می‌سازد. ژل PH متعادل و متناسب با ناحیه دارد و سبب خشک شدن ناحیه نمی‌شود. ترکیبات آن فاقد صابون است و هیچ‌گونه آلرژی‌زایی نخواهد داشت. این ژل در تیوپ 200 میلی‌لیتری، از جدیدترین محصولات اوریاژ است.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ یک ژل کف کننده تسکین دهنده می باشد که به سرعت احساس ناراحتی را تسکین می دهد. همچنین به بازگرداندن سریع تعادل طبیعی به نواحی صمیمی کمک می کند. افراد بعد از استفاده از این محصول تسکین دهنده فوری آن را تجربه نمودند. این محصول روی 33 نفر از زنان تحت کنترل مورد تست و مطالعه قرار گرفت.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn 8 حجم 100 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ مدل Gyn 8 حجم 100 میلی لیتر

 

برای مشاهده و خرید محصول از فروشگاه ساسو اینجا کلیک نمایید.

 

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action 

شرکت «هیدرودرم» در سری محصولات ویژه‌ی خود برای بانوان، به تولید ژل بهداشتی اقدام کرده که مناسب شست‌وشوی روزانه است. این محصول حاوی گلیسیرین وعصاره‌ی بابونه با خاصیت ایجاد اثر ضدالتهابی در پوست است.

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

 

برای مشاهده و خرید محصول از دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

 

ژل بهداشتی بانوان لافارر حجم 250 میلی لیتر

استفاده از ژل‌بهداشتی به سلامت، تمیز و بهداشتی نگه‌داشتن اندام تناسلی بانوان کمک بسیار زیادی می‌کند. ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل Gentinal Cleansing Gel در حجم 250 میلی لیتر به دست شما می‌رسد و دارای رایحه بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا بوده و ضد‌حساسیت و ضد‌باکتری است. رعایت بهداشت ناحیه تناسلی برای مردان و زنان لازم است و این نیاز در بانوان بیشتر است.

با استفاده از ژل‌بهداشتی بانوان لافارر می‌توانید از تولید بوی بد، خارش، خشکی و عفونت واژن (با منشأ قارچ، ویروس و باکتری) پیشگیری کنید. استفاده از این شوینده بهداشت ناحیه‌ تناسلی بانوان را تضمین می‌کند و کمتر نیاز به دکتر و درمان‌های احتمالی آن‌ها نیاز خواهد بود. ژل بهداشتی بانوان pH بدن را متعادل کرده و باکتری‌ها و قارچ‌های بیماری‌زا نمی‌توانند در این محیط اسیدی تکثیرشده و رشدی داشته باشند. توجه داشته باشید که گاهی خود عفونت باکتریایی، قارچی یا انگلی بیماری ایجاد نخواهند کرد و بستری را فراهم می‌کنند تا واژن، میزبان عوامل بیماری‌زای دیگر خطرناکی شود.

ژل بهداشتی بانوان لافارر

ژل بهداشتی بانوان لافارر

 

برای مشاهده و خرید محصول از دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital حجم 150 میلی لیتر

محصول پیش رو ژل بهداشتی بانوان سروینا است. شرکت سروش طراوت طبیعت(سروینا) تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه ی عصاره های گیاهی است.ناحیه تناسلی به علت عدم وجود لایه شاخی و محافظ پوست مستعد رشد و تکثیر انواع باکتری و قارچ بوده و همچنین استفاده از شوینده نامناسب می تواند با برهم زدن سطح طبیعی ph پوست موجب رشد و تکثیر هرچه بیشتر قارچ ها شود.ژل بهداشتی بانوان سروینا با ترکیب عصاره های: بید سفید و آویشن مناسب بانوان در سن بلوغ تا دوره یائسگی ضمن تنظیم ph طبیعی واژن از ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital حجم 150 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital حجم 150 میلی لیتر

برای مشاهده و خرید محصول از دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

ژل بهداشتی بانوان نیوآ سری Intimo مدل Sensitive حجم 250 میلی لیتر

رعایت بهداشت ناحیه تناسلی برای زنان خیلی اهمیت دارد و از آنجا که پوست این ناحیه حساس است باید دقت بیشتری در نظافت آن داشت؛ استفاده از ژل های شستشو با کم کردن ترشحات ناحیه تناسلی احتمال دچار شدن به عفونت و قارچ را کم می کند و محصولی ایده ال برای بهداشت این ناحیه می باشد. ژل شستشوی بانوان نیوآ با فرمولاسیون حاوی عصاره بابونه، پانتنول و اسید لاکتیک، ناحیه واژینال را با ملایمت تمیز می کند و التیام دهنده عوارض ناشی از حساسیت، تحریک پذیری و خارش است. اسید لاکتیک ( یک ماده طبیعی در فلور واژن ) موجود در این ژل به بهبود وضعیت واژن کمک شایانی می کند و با حفظ تعادل PH طبیعی پوست این ناحیه، از عفونت واژن جلوگیری می کند.

ژل بهداشتی بانوان نیوآ سری Intimo مدل Sensitive

ژل بهداشتی بانوان نیوآ سری Intimo مدل Sensitive

برای مشاهده و خرید محصول از سایت دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

بازگشت به لیست

یک فکر در مورد “معرفی بهترین ژل شستشوی بانوان

  1. tlover tonet گفت:

    Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback? If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it’s driving me insane so any support is very much appreciated.

  2. Empower Your Farm with Bwer Pipes’ Irrigation Solutions: Bwer Pipes offers a comprehensive range of irrigation products designed to empower farmers in Iraq. From efficient sprinkler systems to durable pipes, our solutions are engineered to enhance water distribution, promote crop growth, and maximize yields, ensuring agricultural success. Visit Bwer Pipes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *