مراقبت از پوست

تفاوت بادی اسپلش با مام

تفاوت بادی اسپلش و مام

معرفی وسایل ضد عرق

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت بادی اسپلش و مام آشنا نماییم. در ابتدا بهتر از است بگوییم که همه افراد به‌نوعی به دنبال راهی برای خوشبو شدن بدن هستند و اینکه از بوی بد و تعریق در روز جلوگیری کنند. به همین خاطر وسایل ضد عرق متفاوتی در بازار وجود دارد. انواع دئودورانت و ضدتعریق به چهار گروه اصلی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • مام یا رول
  • بادی اسپلش
  • استیک یا رول صابونی
  • ژل و کرم ضدتعریق

مام به‌عنوان یک برند معروف همیشه شناخته می‌شود که به‌مرور جایگزین اسم رول شد. مام زیربغل عملکرد بسیار خوبی داشته و در کنار نرم کردن پوست از تعریق زیربغل نیز جلوگیری می‌کند. اسپری بدن زیربغل سریع خشک خواهد شد و استفاده از آن راحت است.

بادی اسپلش چیست؟

در واقع بادی اسپلش یک نوع اسپری خوشبو کننده است که انواع زنانه و مردانه دارد و در رایحه های متنوع و مختلف در بازار تولید می شود. بادی اسپلش ها دارای ترکیباتی همچون آب، الکل و اسانس هستند و سبب نرمی و آبرسانی به پوست بدن می شوند.

پس از حمام کردن پوست رطوبت خود را از دست می دهد و به کمک بادی اسپلش می توانید این رطوبت از بین رفته را به پوست خود بازگردانید و از تعریق و بوی بد بدن به خوبی جلوگیری نمایید. در برخی از بادی اسپلش ها ممکن است مقداری روغن وجود داشته باشد که به نرمی و لطافت پوست کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین ژل شستشوی بانوان

ویژگی های یک بادی اسپلش خوب

یک بادی اسپلش مناسب، باید میزان غلظت عطرش کم باشد و در عوض با داشتن روغن های مختلف به سلامتی و لطافت پوست شما کمک کند. پخش بوی زیاد در بادی اسپلش ها سبب می شود تا هنگام استفاده از آن همیشه خوشبو باشید و بوی بد نگیرید.

برخلاف عطر، این محصول باید به صورت مستقیم به پوست اسپری شود و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. برای این که مطمئن شوید به بادی اسپلش حساسیت ندارید، قبل از استفاده مقداری از آن را روی پوست خود تست نمایید.

نحوه استفاده صحیح از بادی اسپلش

در نحوه استفاده از بادی اسپلش باید دقت کرده که بعد از حمام آن را زیربغل خود اسپری کنید. این محصول را روی پوست تمیز کمی نمدار بزنید؛ چون در این شرایط منافذ پوست بازتر است و باعث جذب بهتر می‌شود. بعد از زدن اسپری خوشبو کننده بدن صبر کنید تا محلول روی پوست کاملاً خشک شود.

به‌خاطر ماندگاری پایینی که بادی اِسپلش دارد در صورت تمایل می‌توانید در طول روز چند بار آن را تمدید کنید. وقتی بدن دچار عرق شده و بوی نامطبوعی می‌دهد هیچ‌وقت از این محصول استفاده نکنید. با این کار باعث خواهید شد بوی بد چندبرابر شود. در چنین شرایطی هیچ نوع ماده خوشبوکننده‌ای نمی‌تواند جایگزین حمام‌کردن باشد.

مام زیر بغل چیست؟

مام در واقع تنها یک محصول بهداشتی نیست؛ بلکه اسم اولین برند تولید کننده رول های ضد تعریق است که مانند برندهای دیگر نام آن روی این محصول مانده است. در کل رول های ضد تعریق، دارای مایع عطری ملایمی هستند که به کمک توپک روی مام، مقدار مناسبی از آن را می توانید به زیر بغل خود بزنید. این مایع با پوشاندن منافذ خروج تعریق از ایجاد بوی بد به خوبی جلوگیری می کند.

ویژگی های یک مام خوب در چیست؟

در هنگام خرید مام خوب باید به ویژگی های آن توجه نمایید. در ادامه به بررسی ویژگی های یک مام خوب می پردازیم:

  • عدم ایجاد سفیدک روی لباس ها
  • کنترل میزان تعریق بدن
  • عدم ایجاد لکه روی لباس
  • بدون الکل و پارابن
  • جلوگیری از تیرگی ناحیه زیربغل

نحوه درست استفاده از مام زیر بغل

پس از حمام باید از مام زیر بغل استفاده نمایید؛ زیرا این نوع از محصولات برای جلوگیری از تعریق و بوی بد بدن تولید می شوند. استفاده از مام روی پوستی که تعریق داشته است، بدتر بوی عرق را تشدید می کند.

تفاوت بادی اسپلش با مام رول در چیست؟

برای آشنایی بیشتر با تفاوت های بادی اسپلش و مام رول باید بدانید که مام‌ ها و رول ضد تعریق از تعریق بیش از حد جلوگیری می نماید. ولی بادی اسپلش خوشبو فقط سبب خوش بو شدن پوست تمیز و پاکیزه شما می گردند. این شما می باشید که با انتخاب محصول مناسب شرایط خود، با توجه به تفاوت هایی که محصولات گوناگون دارند و با توجه به ویژگی های پوست و بدن تان محصول مناسب را انتخاب نمایید .

واضح است خوش بو بودن قبل از هر چیزی سبب داشتن روحیه ای خوب و انرژی مثبت می گردد و از طرفی دیگر قادر است اعتماد به نفس شما را بیشتر کند. خوش بو بودن می‌تواند کمک کند تا در جمع های مختلف راحت تر حاضر شوید و دیگران از حضور در کنار شما آزرده خاطر نشوند و بو و عطر خوش یک نکته مثبت برای هر آقا یا خانم به حساب می‌آید.

تفاوت بادی اسپلش با اسپری خوش بو کننده کدام است؟

در این مقاله علاوه بر بررسی تفاوت بادی اسپلش با مام به تفاوت بادی اسپلش با اسپری خوش بو کننده می پردازیم. لیست تفاوت های بادی اسپلش اسپری خوش بو کننده درست مانند تفاوت های این محصول با ادوکلن است. به انضمام این که در اسپری های خوش بو کننده نوعی گاز مورد استفاده قرار میگیرد. این گاز کمک میکند که اسپری خوش بو کننده حالت پخش کنندگی داشته باشد.

در حقیقت این گاز است که باعث می شود از سوراخ کوچک سر اسپری، عطر با قدرت زیادی به بیرون رانده شود. اما در Body Splash گازی مورد استفاده قرار نمیگیرد. تنها خود آب و الکل است که کمک میکنند مایع عطر بادی اسپلش روی بدن پاشیده شود. به همین دلیل است که میزان قدرت پاشش عطر در آنها به نسبت اسپری خوش بو کننده کمتر است.بادی اسپلش به نسبت اسپری خوش بو کننده، عطر کمتری دارد. همچنین اسپری خوش بو کننده برای استفاده روی لباس مورد مصرف قرار میگیرد.در حالی که Body Splash مستقیم روی بدن اسپری می شود.

جایگزین مام زیر بغل

دئودورانت‌های طبیعی که حذف کننده بوی بد هستند نه عرق!

  • جوش شیرین و نشاسته ذرت
  •  آب لیمو
  • الکل
  • منیزیم هیدروکسید

مام بخرم یا بادی اسپلش؟

اگر غدد عرق شما فعال است و زیاد عرق می‌کنید در حدی که از ایجاد رطوبت و لکه در لباس‌هایتان خسته شده‌اید؛ توصیه می‌کنیم به دنبال خرید یک ضد عرق مانند مام باشید. اما اگر فقط می‌خواهید بدنتان همیشه خوشبو باشد می‌توانید یک بادی اسپلش یا خوشبو کننده بدن تهیه کنید.

بازگشت به لیست

1 نظر در “تفاوت بادی اسپلش با مام

  1. tlovertonet گفت:

    Hey very nice website!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your site and take the feeds also…I’m happy to find a lot of useful info here in the post, we need work out more strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *